نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
پوگبا را نمی فروشیم / در نقل و انتقالات از فرصت ها بهره می بریم

پوگبا را نمی فروشیم / در نقل و انتقالات از فرصت ها بهره می بریم

جوزپه ماروتا مدیر نقل و انتقالات و ورزشی یوونتوس در مصاحبه جدید خود با " Mediaset " در مورد شرایط بازیکنان خروجی یووه و همچنین پیشنهادات موجود برای ستاره های این تیم توضیح داد . مدیر 58 ساله بیانکونری در این باره گفت :

آینده پوگبا ؟

" من فقط می توانم صحبت های قبل را تکرار کنم و همان چیزها را بگویم. پوگبا یک بازیکن جوان و فوق العاده است و باشگاه زیادی را به خود معطوف کرده "

" اما یوونتوس باشگاهی نیست که بدنبال استفاده از (پول) فروش بازیکنان باشد و علاقه مند است بهترین بازیکنان مانند پوگبا را نگه دارد و داشته باشد "

" خروج بازیکنانی مانند توز و پیرلو سخت است اما ما به خواسته آن ها تن دادیم "

" پیدا کردن جایگزین برای آن ها سخت است و ما نمی خواهیم با بازیکنان تازه واردمان این کار را کنیم، جای آن ها خالی است و ما بدنبال پر کردن آن با ارزیابی های بیشتر هستیم "

" ما دیبالا ، خدیرا و یک جوان مانند روگانی را جذب کردیم . همچنین می رویم که جذب زازا را هم رسمی کنیم "

" ما با توجه و تکیه بر بازیکنان جوان این تیم را تقویت کردیم، به هر حال در ابتدای نقل و انتقالات هستیم و در این پنجره نقل و انتقالات از هر فرصتی استفاده خواهیم کرد، اگرچه ما به اهداف خود دست یافتیم "

صلاح و یووتیچ ؟

" ما اقدامی (برای جذبشان) نکردیم و در میان مشتریان نیستیم ! آن ها در تیمی با پیراهن راه راه و در ورزشگاهی در میلان بازی خواهند کرد ! "

کوادرادو ؟

او بازیکن چلسی است ، یک بازیکن با کلاس جهانی ، ولی در اختیار تیم ما قرار ندارد. این تمام چیزی است که می توانم در مورد او بگویم."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: